Pro náš projekt v Mladé Boleslavi hledáme do týmu na oddělení After Sales kolegy na různé pozice, kteří se budou podílet na administraci e-shopu, správě produktového katalogu, správě zákaznické linky a aktivní spolupráci s externími partnery, dealery a importéry.
Náplň práce
- Zákaznická podpora a správa objednávek
- Komplexní zajištění provozu infolinky a správy CRM
- Poskytování podpory zákazníkům
- Administrace objednávek a jejich kontrola
- Zakládání a správa dokumentů
- Denní monitoring a reporting všech objednávek
- Správa reklamací
- Komplexní zajištění procesu reklamací a vrácení zboží
- Příjem požadavků přes infolinku
- Komunikace s dealery
- Kontrola toku zboží.
- Evidence a zpracování jednotlivých případů.
- Správa online katalogu a produktových dat
- Správa online katalogu
- Pravidelné kontroly vyprodaných položek
- Provoz infolinky
- Práce v CRM systému
- Správa produktových informací a marketingových prvků
- Administrace a aktualizace sortimentu v e-shopu (zejména příslušenství, kompletní kola, baterie)
- Používaní Smart edit nástroje k úpravě produktových detailů
- Správa slevových akcí a implementace bannerů v rámci marketingových kampaní
- Komunikace s interními odděleními a importéry.
- Koordinace e-shopu a podpora marketingu
- Projektová koordinace e-shop týmu
- Řízení úprav na webu
- Administrace produktového katalogu
- Komunikace s partnery.
- Implementace marketingových prvků
- Správa všeobecných obchodních podmínek a informací v e-shopovém prostředí
- Produktová administrace a vizuální obsah e-shopu
- Zakládání a údržba produktových položek v sortimentu, příslušenství, kol a baterií.
- Realizace úprava pomocí Smart Edit nástroje a nasazení marketingových prvků do e-shopu dle aktuálních kampaní.
Co Vám nabízíme?
- Možnost práce na HPP/IČ.
- Zajímavé finanční ohodnocení (výše mzdy je odvislá na formě spolupráce a profesní senioritě).
- Vysokou flexibilitu (pozici lze vykonávat z převážné části remote)
- Mobilní telefon s tarifem.
- Stravenkový paušál.
Co od Vás požadujeme?
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Znalost AJ/NJ min. na úrovni B2.
- Znalost polského a španělského jazyka výhodou.
- Znalost MS Office, Zoner Photo Studio, Photoshop, Power BI
- Praxe a zkušenosti v automotive výhodou.
- Orientaci v oblasti Aftersales výhodou.
- Zkušenosti se správou sociálních sítí výhodou.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka?
Tak neváhejte, zašlete nám Váš profesní životopis a my se Vám brzy ozveme.

Kontaktní osoba
Bc. Aneta Jakubíčková
HR manažer
tel.: 730 805 652
email: aneta.jakubickova@prolus.cz
tel.: 730 805 652
email: aneta.jakubickova@prolus.cz
