Pro náš projekt v Mladé Boleslavi hledáme do týmu na oddělení After Sales kolegy na různé pozice, kteří se budou podílet na administraci e-shopu, správě produktového katalogu, správě zákaznické linky a aktivní spolupráci s externími partnery, dealery a importéry.




Náplň práce

  • Zákaznická podpora a správa objednávek
  • Komplexní zajištění provozu infolinky a správy CRM
  • Poskytování podpory zákazníkům
  • Administrace objednávek a jejich kontrola
  • Zakládání a správa dokumentů
  • Denní monitoring a reporting všech objednávek
  • Správa reklamací
  • Komplexní zajištění procesu reklamací a vrácení zboží
  • Příjem požadavků přes infolinku
  • Komunikace s dealery
  • Kontrola toku zboží.
  • Evidence a zpracování jednotlivých případů.
  • Správa online katalogu a produktových dat
  • Správa online katalogu
  • Pravidelné kontroly vyprodaných položek
  • Provoz infolinky
  • Práce v CRM systému
  • Správa produktových informací a marketingových prvků
  • Administrace a aktualizace sortimentu v e-shopu (zejména příslušenství, kompletní kola, baterie)
  • Používaní Smart edit nástroje k úpravě produktových detailů
  • Správa slevových akcí a implementace bannerů v rámci marketingových kampaní
  • Komunikace s interními odděleními a importéry.
  • Koordinace e-shopu a podpora marketingu
  • Projektová koordinace e-shop týmu
  • Řízení úprav na webu
  • Administrace produktového katalogu
  • Komunikace s partnery.
  • Implementace marketingových prvků
  • Správa všeobecných obchodních podmínek a informací v e-shopovém prostředí
  • Produktová administrace a vizuální obsah e-shopu
  • Zakládání a údržba produktových položek v sortimentu, příslušenství, kol a baterií.
  • Realizace úprava pomocí Smart Edit nástroje a nasazení marketingových prvků do e-shopu dle aktuálních kampaní.

Co Vám nabízíme?

  • Možnost práce na HPP/IČ.
  • Zajímavé finanční ohodnocení (výše mzdy je odvislá na formě spolupráce a profesní senioritě).
  • Vysokou flexibilitu (pozici lze vykonávat z převážné části remote)
  • Mobilní telefon s tarifem.
  • Stravenkový paušál.

Co od Vás požadujeme?

  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Znalost AJ/NJ min. na úrovni B2.
  • Znalost polského a španělského jazyka výhodou.
  • Znalost MS Office, Zoner Photo Studio, Photoshop, Power BI
  • Praxe a zkušenosti v automotive výhodou.
  • Orientaci v oblasti Aftersales výhodou.
  • Zkušenosti se správou sociálních sítí výhodou.

Zaujala Vás tato pracovní nabídka?

Tak neváhejte, zašlete nám Váš profesní životopis a my se Vám brzy ozveme.







    https://www.prolus.cz/wp-content/uploads/2024/09/aneta_jakubickova-1280x996.jpg
    Kontaktní osoba

    Bc. Aneta Jakubíčková

    HR manažer
    tel.: 730 805 652
    email: aneta.jakubickova@prolus.cz